نور مناسب برای اتاق؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 1 اسفند 1398
بازدید : 90
نویسنده : محسن بشارتی

لامپ‌ها

در قرن نوزدهم اولین لامپ رشته‌ای توسط توماس ادیسون اختراع شد. از آن زمان تا به حال بهبود قابل‌توجهی در انواع مختلف لامپ‌ها و بهره‌وری آن‌ها به وجود آمده است. انواع مختلفی از لامپ‌ها در مکان‌ها و لوازم مختلف دیده می‌شود مانند لامپ‌هایی که در سیستم نورپردازی خانه‌ها، دفاتر، کارخانه‌ها، دستگاه‌های الکتریکی و… یافت می‌شوند.
عملکرد یک لامپ به نوع حباب ( شیشه یا بالب) بستگی دارد. انواع مختلف حباب لامپ، باعث ایجاد نورهای مختلف می‌شود. لامپ‌ها نور را به وسیله جریان الکتریسیته تولید می‌کنند و نوعی از تولید نور مصنوعی هستند. لامپ‌ها و چراغ‌ها در سیستم روشنایی، نقشی حیاتی دارند و موجب می‌شوند بتوانیم نورپردازی مدنظر خود را ایجاد کنیم.

یکی از موارد تأثیرگذار بر انتخاب نور مناسب، نوع لامپی است که برای اتاق و نقاط مختلف خانه انتخاب می‌کنید. هر کدام از مدل‌های مختلف لامپ ویژگی‌های خاصی دارند و این ویژگی‌ها بر نوع نوری که ساطع می‌کنند و میزان انرژی مصرفی آن‌ها و همچنین انرژی که تولید می‌کنند، تأثیر می‌گذارد. به همین دلایل بهتر است برای انتخاب نور مناسب، لامپ‌های مختلف را بشناسید.

در ادامه به بررسی انواع مختلف چراغ و لامپ، ویژگی‌ها و عملکرد آن‌ها می‌پردازیم. برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی و انتخاب نور مناسب برای هر اتاق و مکان، آشنایی با انواع آن‌ها مهم است و این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا بتوانید تصمیم بگیرید با توجه به محیطی که قرار است در آن نورپردازی انجام شود، کدام یک از لامپ‌ها می‌توانند نور مناسب هر اتاق و مکان را تأمین کنند.

انواع مختلف لامپ و چراغ




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دکوراسیون داخلی و آدرس frdiddecor1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

نام کاربری: frdiddecor1

عنوان : کورسیون داخلی

 

 






RSS

Powered By
loxblog.Com